وضعیت مطلوب بیانگر مدیر نمونه (ویژگی غالب)  | ویژگی  | وضعیت موجود بیانگروضع فعلی( ویژگی غالب)  | ||||||||||
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 1.       حضور به موقع  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 2.       برقراری ارتباط صمیمی با کارکنان  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 3.       پافشاری بر تصمیم نادرست  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 4.       سهولت دسترسی به مدیر  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 5.       استقبال از افکار نو  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 6.       خشک و مقرراتی  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 7.       سختگیر در کارها  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 8.       توجه به نیاز های آموزشی  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 9.       تلاش برای افزایش رضایت شغلی کارکنان  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 10.      مداخله در اختلاف کارکنان  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 11.      اعتماد به کارکنان  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 12.      مسوولیت پذیر  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 13.      رعایت عدالت و انصاف  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 14.      تقویت روحیه همکاری در محیط کار  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 15.      جلب اعتماد کارکنان  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 16.      توانایی علمی  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 17.      توانایی جسمی  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 18.      لحن آرام و ملایم  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 19.      بی توجه به مشکلات کارکنان  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 20.      توجه به منافع شخصی  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 21.      اخذ تصمیم های نادرست  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 22.      انتساب تلاش دیگران به خود  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 23.      باور داشتن کارکنان  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 24.      جلب احترام کارکنان  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 25.      داشتن درک متقابل  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 26.      امتیاز دادن به آشنایان  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 27.      رعایت دقیق ضوابط  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 28.      توجه به رابطه و پارتی بازی  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 29.      توجه به تملق  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 30.      توجه به سخن چینی و غیبت  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 31.      خودرای ( دیکتاتور)  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 32.      قدرت و قاطعیت در تصمیم گیری  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 33.      تردید در تصمیم گیری  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 34.      نشان دادن عکس العمل متناسب با موقعیت  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 35.      خوب گوش دادن  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 36.      پرحرفی  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 37.      توجه به نظرات کارکنان  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 38.      الگو و سرمشق بودن  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 39.      جلب مشارکت کارکنان  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 40.      مشورت با کارکنان  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 41.      مشورت با گروهی خاص  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 42.      حساسیت به سلسله مراتب اداری  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 43.      حمایت بی دلیل از سلسله مراتب  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 44.      سعه صدر در برخورد تند کارکنان  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 45.      لجباز و یکدنده  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 46.      پذیرش اشتباه خود  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 47.      ضعف در مقابل مقامهای بالاتر  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 48.      پذیرش حرف حق  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 49.      تلاش برای رفع اشتباه خود  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 50.      مغرور بودن به مقام خود  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 51.      دادن وعده زیاد  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 52.      عمل به وعده ها  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 53.      طرح مشکلات باصداقت  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 54.      حمایت و پشتیبانی از کارکنان  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 55.      ملاک قرار دادن تجربه و تخصص برای پست ها  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 56.      به کارگیری افراد قوی و توانمند  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 57.      رعایت انطباق پست سازمانی و نیروی انسانی  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 58.      تقویت پشتکار، جدیت و پیگیری  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 59.      ارتباط محبت آمیز  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 60.      دادن بازخورد سریع و صحیح  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 61.      مراعات حرمت انسانی کارکنان  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 62.      اعطای پاداش بر اساس عملکرد و شایستگی  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 63.      تشویق و حمایت از نوآوری و خلاقیت  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 64.      برقراری نظم  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 65.      استفاده شخصی از امکانات دولتی  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 66.      مسلط و آشنا با کار  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 67.      دقت و توجه به گزارشهای اداری  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 68.      تلاش برای رفع مشکلات کارکنان  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 69.      آشنا با وظایف  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 70.      برنامه ریز  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 71.      دارای هدف  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 72.      اهل مطالعه و افزایش معلومات خود  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 73.      انجام به موقع کارها  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 74.      پیگیر و دقیق  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 75.      ارجاع درست و صحیح کارها  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 76.      بهره گیری از فن آوری (تکنولوژی)  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 77.      پشیبانی و حمایت از مجری  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 78.      توجه بیشتر بر کیفیت تا کمیت  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 79.      اجرای کارهای ظاهری و نمایشی  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 80.      ترغیب کارکنان برای خوب انجام دادن کارمفید  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 81.      به کارگیری تنبیه در مقابل اشتباهها  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 82.      انتقاد پذیر  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 83.      ایجاد هماهنگی در کارها  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 84.      مطلع ساختن کارکنان از اهداف  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 85.      داشتن حضور فیزیکی  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 86.      کنترل و پیگیری مستقیم پیشرفت کارها  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 87.      خشک و نظر تنگ  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 88.      پرخاشگر و عیبجو  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 89.      ایرادگیر و غرغرو  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 90.      ایجاد دوباره کاری  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 91.      شجاع در تغییر عقیده  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 92.      توجه به نظرات دیگران در برنامه ریزی  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 93.      خود را برتر انگاشتن  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 94.      تصمیم گیری حسب مطالعه  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 95.      تصمیم گیری حسب سلیقه  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 96.      خوشیبین  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 97.      کمال گرا  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 98.      واگذاری اخذ تصمیم به گروههای کاری  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 99.      واگذاری حل مشکل به گذشت زمان  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 100.    توجه به امور زیر بنایی در حل مسائل  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 101.    توجه به علل پدید آمدن مساله ( مسائل)  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 102.    مداخله غیر ضروری در امورتفویضی  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 103.    بزرگ جلوه دادن مسائل جزیی  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 104.    قطع کردن صحبت مخاطب  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 105.    ارائه جوابهای سربالا یا دوپهلو  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 106.    حیله گر و مکار  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 107.    غالب بودن برقراری ارتباط گفتاری با کارکنان  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 108.    غالب بودن برقراری ارتباط نوشتاری با کارکنان  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 109.    به کارگیری حرکات دست و صورت هنگام صحبت  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 110.    آراستگی ظاهری  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 111.    تلاش برای حفظ نیروهای توانمند  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 112.    صرف وقت برای کارکنان  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 113.    دادن دستورهای صریح و شفاف  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 114.    چشم پوشی از تخلفاتی چون: سوء استفاده  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 115.    موثر و فعال  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 116.    رسمی و بوروکراتیک  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 117.    قدرت گرا و فرمانده  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 118.    متوقع اما منطقی  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 119.    توجه بیشتر به کار تا افراد  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 120.    کم اطلاع و مستبد  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 121.    پدرانه و ملاطفت آمیز  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 122.    خالص و بی آلایش  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 123.    شکاک  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 124.    تهدید کننده  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 125.    حامی  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 126.    توجیه گر  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 127.    صادق و بی ریا  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 128.    دارای جاذبه  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 129.    گرم و صمیمی  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 130.    زود رنج و حساس  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 131.    دستپاچه و عجول  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 132.    کینه جو  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 133.    مشاوری توانمند  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 134.    تحقیر کننده  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 135.    آهسته و بی حال  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 136.    غیر قابل پیش بینی  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 137.    متواضع  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 138.    همراه  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 139.    مدیر ذاتی  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 140.    مقاوم در مقابل تغییر  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 141.    پاسخگو  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 142.    انتقال دانش خود به دیگران  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 143.    نثر روان و واضح  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 144.    بازنده ای حوب  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 145.    شاد و پر نشاط  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 146.    تحمل رقیب  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 147.    تحمل دشمن  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 148.    اهل ریسک  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 149.    انعطاف پذیر  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 150.    معتقد به تجربه و خطا  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 151.    بهره گیر از تجربیات گذشتگان  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 
5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  | 152.    استفاده بهینه از زمان  | 5  | 4  | 3  | 2  | 1  | 0  |